i will folloooowww

Sunday, August 29, 2010

can i have ur smiLe????

sMile..
an ever lasting smile...
a smile can bring u near to me...
^
^
lagu kt atas ni bertajuk WORDS by BOYZONE..tapi lgu boyzone ade la gak sebut psl smile


tp aku bkn nk bercerita pasal boyzone sbnrnye..
aku nk cte, sbnrnye dragon ball ade 7 biji je..esok aku minta kilang Ah Chong buat yg ke 8 plak..

*buat main petanque pun blh*







ape perasan korg bile org yg kite admire,tersenyum???

hm,smentara aku duk meninjau new update kt FB,aku teringt dia...
aku xkn lupe cara dia tersenyum...
senyuman dia yg buat aku ceria spnjang hari..hehe..caye x????






aku benar2 ingin berdoa, yang aku mampu memiliki senyuman dia untuk dijadikan sebagai kebahagiaan hidup aku...
aku benar2 ingin berdoa,
senyuman kamu akan dapat ku miliki =)





Senyuman aku plak,bila dpt tau kau banyak memandang aku arini..hehehe
walaupun aku xtau mksud pndgan kau,dan tidak meletakkn harapan ape2,aku tetap gembira..
aku juz nk ckp Thanx sbb aku juge tersenyum...








~umpama aku senyum bile dpt patung Dragon ball nih..maceh =)



No comments:

Post a Comment