i will folloooowww

Sunday, August 29, 2010

thE rEst of My liFe????




penah dengar x lgu nih???
klu yg facebook maniac tu msti pnh dgr an..
huhuhu,lagu ni aku nk send kt dia..


aku tau
mesti ramai yg kate bpe kali la nk aku nk admire nih???
hehehe..
yup,mmg btul aku admire ramai org,
cz pegangan aku,
selagi aku single peduli ape aku!!!
setuju x ladies???


tp...
semenjak aku terjebak ngn KCB(tau x ape)
~penerangan ttg KCB~Ketika Cinta Bertasbih
cite ni sesuai utk org2 Islam yg mencari kebahagiaan,yg percaya jodoh tu di tangan Allah..Subhanallah~
semenjak KCB,aku btul2 tersentuh,betapa indahnya Cinta tu sbnrnye dalam Islam..
dan sementara aku dok mncari2 calon yg sesuai utk aku,aku tetap meng'flirt'kn diri..huhuhu
nk dipendekkan cerita,aku menemui seseorang yg aku percaya dia mampu membimbing aku.
yang mampu untuk aku terus mencintai Allah..
dan dia adalah smone yg takde kene mengena langsung dengan ciri-ciri lelaki yang aku nak!
-rambut dia xspike
-die bkn atlet
-tp die ade rupe la


bersempena bulan Ramadhan yang mulia ni,aku decide utk wt solat istikharah,utk aku tau,bnrkah dia yg terbaik utkku.untuk dunia akhirat aku..*mood touching*

ayat ni aku reka bukan utk dia,tp utk perasaan aku..
semoga perasaan aku ni diredhai...


mengenalimu satu titik permulaan,
menyukaimu satu ketenangan,
Ya Allah,
bukakanlah pintu hatinya untuk diriku,
kerana aku memerlukan bimbinganya dunia dan akhiratku,
aku akan terus menanti dirinya untuk menjadi yang halal untukku..


ku tahu,aku hanya insan biasa,
namun aku ingin merasai kisah cinta yang sejati,
Seagung kisah cinta kekasihMu,Muhammad dan Khadijah,
Seindah kisah cinta Sulaiman dan Balqis,
Semulia kisah cinta Yusof dan Zulaikha,
dan
Sehalus kisah cinta Adam dan Hawa...







1 comment:

  1. for the rest of my life...
    i thanx to Allah,
    for open my eyes... =,)

    ReplyDelete