i will folloooowww

Monday, September 6, 2010

arwah atok...

klu kt utare,org pggil nenek dia sbg 'atok' kn...
atok aku adalah mak pade ayah aku.
aku lg rapat ngn dia sbb aku mmg xdpt rase kasih syg arwah atuk n wan belah mak aku..
mybe sbb tu,klu nk balik kg batu je,aku mls..
tp klu balik kedah,aku sukeeee sbb aku rapat ngn family sane...

aku xingt tarikh specific arwah atok aku meninggal.
tp yg aku ingt,akhir bulan februari 2008.
dan sampai skrg aku ingt lg cmne aku nangis =, (

benar,aku sgt rindukan arwah atok.
dia byk care pasal aku..
aku suke cerita2 dia zaman mude2 dulu..
bhwa family ayah aku ni blh dikatakan
bkn family org biasa2...

setiap kali aku teringt kt dia,
mak pesan,
doalah! dan sedekahkan al-Fatihah padanya...
semoga atok bersama org2 yg terselamat dr azab kubur...




No comments:

Post a Comment