i will folloooowww

Thursday, September 9, 2010

Raye dtg lagi..bezanya????

weEE~ raye datang lagi....
xtau cmne raye kali meriah x..cz terbit fajar syawal ade bbrape jam ag.
bju raye taun ni wrne purple ngn orange..
orange tu tema family,
*tp aku ag suke yg wrne purple tu*
nk wt cmne an,pakai jela..huhuhu..cz akak n mak yg byr kn duit baju.

beza raye taun ni???
mybe bezanya,raye taun ni bakal menantu mak dtg umah.
hahaha
bf timah n gf ijai..
aku????
huhu,cm susah je klu dia nk dtg sini.
tp aku mmg da ajak..
it means mak mmg tau psl dia.
n mak suka dia,
smpai mak ckp,klu blh kali ni,kekal lah....
insyaAllah mak,
klu diizinkan,
adik pun dia menjadi yg halal utk adik..huhuhu

dan ofkos beza raye kali ni,
adalah kehadiran dia..
i mean dlm hidup aku..
huhu..
tbe2 aku terpk,
ktorg start rapat sejak stu mlm tu aku dok msj dia..
klu aku decide yg aku nk msj tu adlh bkn dia,
adakah aku tetap akn jatuh cinta dgnnya smpai arini???
hanya Tuhan yg tahu...

No comments:

Post a Comment