i will folloooowww

Saturday, September 4, 2010

maceh...

sbnrnye nak say thanx utk someone,
tp ttbe teringt yg aku kne say thanx gak utk sahabat2...

1st, nk say thanx to:
1. hamamai
2. hahain
3. hasyasyah
4. hanani
5. hayaya
6. hamimi(fahmi)
7. hawawan
8. faiz (xtau nk gabung name die cmne)
cz bring me full of laugh!!!!
hehehe..
aku bangga nk panggil korg sahabat aku.
mmg betul suka dan duka
kite sume kongsi bersame...

juz....
setiap manusia mmg xsempurna,
even for myself...
tp korg sume kenal aku,
bile aku tegur for something,
i really mean it....
sbb aku jenis pandang dr segi pandangan org lain gak,
bkn utk diri aku sendiri...huhuhu
so,aku nk minta maaf klu ade yg tersinggung sbb teguran tu..huhuhu
SOWIE!!!!

2nd aku nk say thanx to geng 'kite kawan'
1. eli
2. sham
3. faries ngokngek
4. shafiq
5. hafiz

even grup kite kecil,tp korg mmg havoc!!
hahaha,,korg yg buat aku xsunyi duk rembau nih
n thanx to eli sgt cz byk kali jemput aku klu nk pi mne2..
huhuhu,maseh...

finally,
aku nk say thanx kt kau...

utk readers lain,'kau' merujuk kpada someone yg aku minat..
hehehe..
thanx kt kau,
cz smenjak knl kau,aku btul2 merasai perubahan..
aku bkn membangga diri,tp aku nk berkongsi..
hati aku byk tersentuh...
betapa aku melihat Islam itu sgt indah,terutama dalam aspek kasih sayang..
betapa manis nya Islam itu sbnrnya...

aku nk kau tau,
aku sanggup mengosongkan hati ku kerana Allah,
utk Dia memberikan aku yg terbaik utk dunia akhiratku..

namun,

sekiranya aku dibenarkan utk memilih,
aku ingin memilih kau sbg penjaga hati..
aku ingin memilih kau sebagai pebimbing aku..
aku berharap agar kau menghiraukan kisah silam ku..
kerana,
insyaAllah aku berubah kerana Allah dan Rasulku,
dengan ksih sayang dan bimbingan kamu...

benar,hidup aku masih jauh..
dan aku memahami diri aku yang penah menyukai ramai lelaki..
tapi,sekiranya semangat aku masih kuat,
insyaAllah,aku tetap memilh kau
sebagai kekasih dunia dan akhiratku...

No comments:

Post a Comment